*NIEUWE WEDSTRIJDEN AQUA VITA UITLEG EN INSCHRIJVING*

Woensdag, 20 januari 2021

Aqua Vita De Meun Cup uitleg.
Inschrijven via mail hsv de meun of telefonisch Nick Roelofse of Rene Evers, zie contact pagina. WEES OP TIJD MET OPGEVEN, MAXIMALE DEELNEMERS AANTAL BIJNA BEREIKT!
De Cup bestaat uit 5 wedstrijden, waarbij 1 wedstrijd wordt afgeschreven(slechtste resultaat).
Maximaal 13 deelnemers voor de eerste 4 wedstrijden(24-4, 8-5, 19-6, 3-7) op avonturenvijver, inschrijfgeld €10 per wedstrijd.
Loten 08:00 vissen van 09:00 tot 15:30

maximaal 17 deelnemers voor de 5de wedstrijd (14-8) Sportdag, inschrijfgeld €5,-

Voorwaarden van deelname zijn tevens de regels van Aqua Vita:
  • Alle netten worden door ons geleverd.Breng géén netten mee naar de visvijver!
  • Een schepnet/landingsnet krijgt u van ons ter beschikking. Breng wel een steel mee.
  • Leefnetten gebruiken we ALLEEN bij wedstrijden. Ook deze netten stellen wij ter beschikking.
  • Alleen weerhaakloze haken toegestaan (maximaal haak 10), dus geen plat geknepen weerhaken toegestaan!
  • Vissen met gevlochten lijn is niet toegestaan.
  • Vissen met elastiek is verplicht.
  • Voor Pellet Waggler (technieken) geldt geen maximum draaggewicht. Pellet Waggler moet het lood wel kunnen dragen.
  • Vissen mag alleen met 1 hengel. Dus niet 2 of 3 tegelijk.
  • 1 haak per hengel/lijn.
  • Hengels mogen niet alleen achtergelaten worden!
  • Alle vissen moeten teruggezet worden in het water (n.v.t. bij wedstrijden).
  • Alléén door AquaVita ter beschikking gestelde voerpellets mogen worden gebruikt. Deze pellets zijn verkrijgbaar in de winkel en de kantine van AquaVita. Als uitzondering hierop mogen voerpellets uit zakjes met het label “CarpProFeed” van Tom’s Creek, de Slothoeve en De Kool in de komende tijd ook op AquaVita worden gebruikt.
  • Al het grondvoer moet gecupt worden.
  • Geen drijvend aas.
  • Vissen en voeren met vlees of vleessoorten is niet toegestaan.
  • Alle vissen moeten worden geschept met landingsnet en middels landingsnet ook teruggezet worden.
  • Alleen feeders met elastiek.
  • Al het afval moet meegenomen worden. Vissers zijn zelf verantwoordelijk voor hun visplek!
  • Plaats de vissen niet over van de ene naar de andere vijver.
  • Blijf vriendelijk tegen medevissers!