Nieuw Hengelsport seizoen! Wedstrijden 2021 Toegevoegd! Vispas 2021 Bestellen!

Zondag, 17 januari 2021

Tijdens het afgelopen jaar hebben wij als vereniging enorm veel progressie geboekt. Daarom bedanken we bij deze hard werkende vrijwilligers en bestuursleden. Laat het jaar 2021 óók een periode worden met nog meer persoonlijke successen voor onze leden! Gelukkig nieuwjaar!

De nieuwe vispas voor 2021 is natuurlijk weer te bestellen via de volgende pagina:

De wedstrijden zijn toegevoegd en te vinden op de homepage of via de volgende pagina: